Over covidtriage.nl

covidtriage.nl is een project dat in het leven geroepen is om ondernemers en een andere geïnteresseerde te helpen bij het afnemen van het (verplichte) checkgesprek in het kader van COVID 19. Covidtriage.nl is een digitale uitwerking van de door het RIVM gepubliceerde vragenlijst "Gezondheidscheck (vragen aan de bezoeker)". Onze app is bedoeld voor ondernemers en ieder ander die digitale hulp zoekt bij het uitvoeren van het verplichte checkgesprek (download onze gratis poster) en de registratieplicht. De ontwikkeling en het onderhoud van covidtriage.nl wordt bekostigd op basis van donaties. Wilt u covidtriage.nl helpen? Doneer dan een klein bedrag, zodat we dit initiatief kunnen voortzetten!

Sinds de maatregen in mei zijn versoepeld en de horeca, bioscopen, concertzalen en theaters weer mensen mogen ontvangen is het voeren van een triage enorm belangrijk geworden voor ondernemers en organisaties. Deze triage is zeer tijdrovend en zeer afhankelijk van de medewerkers die het interview moeten afnemen. In augustus is daar de verplichte gastenregistratie bijgekomen voor de horeca. Tijdens een landelijke persconferentie op 28 september zijn nieuwe maatregelen afgekondigd om het aantal contactmomenten terug te dringen. Dit is nodig om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Een belangrijke onderdeel daarvan is dat mensen met een contactberoep klanten moeten registeren. Voorbeelden van contactberoepen zijn, rij-instructeurs, sekswerkers, masseurs, medewerkers in uiterlijke verzorging (zoals de kapper, schoonheidsspecialist of pedicure) en medewerkers in alternatieve geneeswijzen (zoals een acupuncturist of homeopaat).

covidtriage.nl ontzorgt ondernemers en organisaties door het checkgesprek en de registratieplicht uit handen te nemen en om het uitvoeren hiervan zo snel en makkelijk mogelijk te maken. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om dit op een professionele manier, in uw eigen huisstijl, uit te laten voeren. Deze huisstijl kan aangemaakt worden voor u als organisatie, maar kan ook per evenement gepersonaliseerd worden.

In onderstaand overzicht worden de verschillende type accounts en daarbij behorende mogelijkheden en kosten toegelicht. Na het aanmaken van het account kan eenvoudig gekozen worden voor het account dat past bij uw organisatie en het gebruik. Dit kan op elke moment gewijzigd worden.